در این مقاله در مورد بهترین سایت فایلینگ املاک در تهران و کرج و همچنین امکانات و مزایای آن نسبت به سایر سایت های فایلینگ صحبت میکنیم.

Posted At: مه 09, 2024 - 959 مشاهده

قویترین فایلینگ املاک تهران+سایت های فایلینگ

پیدا کردن خانه اید‌ه‌ال یکی از دغدغه‌های شهروندان است. سر زدن به مشاورین املاک یا روزنامه‌ها، دیگر پاسخگوی نیاز بسیاری از مردم نیست. به همین دلیل سایت‌های بسیاری هستند که این خدمات را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. اما وب سایتی که تمام این اطلاعات را به صورت جامع و مفید در اختیار کاربران قرار دهد، قطعاً جستجو را ساده‌تر می‌کند.

 

banner-spiran


 

5 تا از بهترین فایلینگ های املاک - آپدیت خرداد 1403

فایلینگ املاک نامی است که برای مشاورین املاک تازگی ندارد. از مشاورین کهنه‌کار تا تازه‌کارها، شروع کار روزانه با فایلینگ گره خورده است. بازاری پیچیده و تو‌درتو از آگهی‌های ملکی که هزاران نفر هر یک از آنها را برای رساندن به معامله موفق بررسی می‌کنند. تنوع گسترده فایلینگ‌ها ، فضای دفاتر املاک را رقابتی می‌کند. در این فضای رقابتی بعضا پیش می‌آید که خیلی از مشاورین چندان مایل نیستند که دیگران بدانند از چه فایلینگی برای کار خود استفاده می‌کنند. چرا که فایلینگ خوب و قوی برگ برنده مشاور املاک به حساب می‌آید.

مهارت های فایلینگ، بخش مهمی از جعبه ابزار هر مشاور املاک موفق را تشکیل می دهد. این مهارت ها به شما کمک می کند تا لیست کاملی از املاک موجود را به روز نگه دارید، به سرعت با نیازهای مشتریان خود مطابقت پیدا کنید و معاملات بیشتری را به سرانجام برسانید.

برای دریافت اشتراک رایگان فایلینگ املاک اینجا کلیک کنید

تعریف فایلینگ املاک:

فایلینگ املاک به فرآیند جمع آوری، سازماندهی و مدیریت اطلاعات مربوط به املاک های موجود در منطقه و یا شر خود برای فروش یا اجاره است. این اطلاعات شامل جزئیات ملک مانند آدرس، متراژ، قیمت، تعداد اتاق خواب و حمام، امکانات و غیره می شود. همچنین شامل اطلاعات مربوط به مالک، مانند نام، اطلاعات تماس و شرایط فروش یا اجاره می شود.


چرا فایلینگ‌های املاک اینقدر متنوع‌اند؟

آگهی‌های ثبت شده توسط مالکین شخصی که عموما با عنوان فایل شخصی شناخته می‌شوند، از الگوهای متفاوتی تبعیت می‌کنند. این الگوها در هریک از شهری و استان‌های کشور رفتارهای متفاوتی دارند. بسیاری از مالکین شخصی بنا به مصلحت شخصی حاضر نیستند با دفاتر املاک کار کنند. از طرفی خیلی از آنها نیز اصرار دارند سریع‌تر با مشاورین املاک خبره و حرفه‌ای در منطقه کاری خود در ارتباط باشند. در این میان شناسایی مالکین شخصی به دلیل فعالیت واسطه‌گرها در بازار املاک مشکل‌تر می‌شود.

این‌ها همگی خود دلایل کافی برای تنوع کاری فایلینگ‌ها هستند. فایلینگ‌ها ی مختلف با استفاده از نیروی انسانی و امکانات مختلف سعی می‌کنند تا سریع‌تر از رقبای خود مالکین شخصی را شناسایی کرده و امکانات منسجمی از مالکین شخصی منطقه در اختیار مشاورین املاک قرار دهند. خیلی از فایلینگ‌ها ترجیح می‌دهند همچنان روی کاغذ و با سبک و سیاق سنتی به صورت روزانه اطلاعات را برای مشاورین املاک ارسال کنند. خیلی هم با استفاده از امکانات جدید و توسعه‌یافته از قبیل اپلیکیشن‌های تحت‌وب، اندروید، ویندوز، کانال‌ها و گروه‌های واتساپی و تلگرامی این فایل‌ها را در اختیار مشاورین املاک قرار می‌دهند. خیلی از این فایلینگ‌ها تنها در مناطق محدودی فعالیت می‌کنند و خیلی دیگر این قابلیت را دارند که کل یک شهر یا استان را پوشش دهند.

نداشتن سیستم جستجوی مناسب و بهینه و ارائه گزینه مناسب طبق  خواسته های مشتری از مشکلاتی است که مشاورین املاک با آنها روبرو هستند.

با وجود شرایط مختلف و روش‌های گوناگون که موجب تنوع کار فایلینگ‌ها شده است، یک اصل اساسی و مهم برای مشاور املاک در کار با فایل‌های شخصی وجود دارد: سریعترین برنده کیست.

 سرعت دسترسی به مالک شخصی در کنار مهارت‌های تجربی می‌تواند در هر طیفی از شرایط حاکم بر بازار، از رکود تا رونق، ورق را به سمت مشاور املاک برگرداند. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، با اینکه مالکین شخصی رفتارهای مختلفی در ثبت آگهی برای فروش یا اجاره ملک خود داشته‌اند، ولی اکثر قریب به اتفاق آنها با مشاورینی همکاری کرده‌اند که در نخستین ساعات پس از ثبت آگهی با آنها تماس گرفته‌اند.

 بعد از ثبت آگهی شخصی در سایت‌های مرجع مانند دیوار و شیپور، تعداد زیادی از مشاورین املاک با مالک تماس می‌گیرند. افزایش تعداد تماس‌ها معمولا احتمال همکاری مالک شخصی را کاهش می‌دهد. این مساله مهم در بازار مسکن، رقابت فایلینگ‌ها با هم را بر سر مقوله سرعت ارسال فایل را شدت می‌بخشد.

برای این که در هر کسب‌وکاری موفق بوده و بهترین عملکرد را داشته باشید، باید اطلاعات زیادی کسب کرده و ابزار موردنیاز را به دست آورید. در حرفه مشاور املاک نیز باید علم کافی و آموزش حرفه‌ای را کسب کرد تا بتوان در رقابت با سایر مشاوران املاک و رقبا پیروز شد. فایلینگ اجاره از ابزارهایی است که شما با به دست آوردن آن می‌توانید در شغل مشاور املاک به صورت حرفه‌ای عمل کنید. یک مشاور املاک عادی از فایلینگ اجاره و املاک سر رشته‌ای ندارد در حالی که یک مشاور املاک حرفه‌ای در مورد سیستم فایلینگ املاک اطلاعات کافی را کسب می‌کند.

عمده سایت های فایلینگ منابع فایلی متفاوتی دارند و از سایت های مختلفی فایل ها را دریافت میکنند و در اختیار کارشناسان املاک قرار میدهند. تعدادی از فایلینگ ها پساز دریافت فایل از منبع فایل که عمدتا شیپور ، دیوار و یا نیازمندی ها هست را پس از دریافت بدون دسته بندی و فقط با هدف قراردادن فایل به تعداد زیاد در اختیار مشاور قرار میدهند.

تعدادی محدودی از فایلنگ ها هم هستند که پس از دریافت فایل از منبع ، فایل ها را در دسته بندی های مختلف قرار میدهند و همچنین اگر فایلی کامل نباشد با مالک تماس گرفته و فایل را به صورت کامل تکمیل میکنند تا مشاور املاک با خیال راحت روی این فایل کار کند.

 

 اهمیت فایلینگ املاک:

بهترین بودن در هر کسب و کاری نیازمند داشتن اطلاعات و ابزار های کافی می باشد. در حرفه مشاور املاک نیز داشتن علم کافی و آموزش مشاور املاک می تواند شما را از دیگر رقبایتان متمایز کند.

فایلینگ املاک یکی از ابزار هایی است که به شما کمک میکند تا در این شغل حرفه ای شوید. تفاوت شما به عنوان یک فرد حرفه ای با یک مشاور املاک عادی در دانستن سیستم فایلینگ املاک است.
به شما کمک می کند تا به سرعت با نیازهای مشتریان خود مطابقت پیدا کنید. هنگامی که مشتری به دنبال یک ملک خاص است، می توانید به سرعت از طریق لیست خود جستجو کنید تا املاک مطابق با معیارهای آنها را پیدا کنید.
به شما کمک می کند تا معاملات بیشتری را به سرانجام برسانید. هنگامی که بتوانید به سرعت و به آسانی املاک مناسب را با مشتریان خود مطابقت دهید، احتمال اینکه معامله را به سرانجام برسانید بیشتر خواهد بود.
به شما کمک می کند تا یک مشاور املاک حرفه ای تر به نظر برسید. داشتن یک سیستم فایلینگ سازماندهی شده نشان می دهد که شما یک مشاور املاک جدی هستید که به کار خود متعهد هستید.

 

نقطه قوت یک مشاور املاک حرفه ای

قطه قوت یک مشاور املاک حرفه ای داشتن فایل مناسب است، و مهم ترین نکته این است که نحوه فایل یابی چگونه است و فایل مناسب را از کجا پیدا کنیم؟

امروزه شغل املاک تغییرات زیادی نسبت به گذشته دارد. در زمان های قبل مشتری فایل های خود را به دفاتر املاک می سپرد و اختیار فروش و اجاره را به دفتر املاک می سپردند و درجه کیفی یک املاک بر اساس میزان فایل ها و مشتریان مورد سنجش قرار می گرفت و هر مشاور املاکی که قدمت بیشتری داشت از اعتبار بیشتری برخوردار بود و اعتماد به او راحت تر بود.

اما در بازار فعلی شیوه کار عوض شده و موارد زیادی روی شغل املاک تاثیر گذاشته است. در نگاه اول تعداد مشاورین املاک زیاد شده است، بطوری که قبلا در یک محل یک دفتر املاک وجود داشت و مردم به ناچار برای بستن قرارداد به همان دفتر مراجعه می‌کردند اما الان مشتریان قدرت انتخاب زیادی دارند چون امروزه در هر کوچه و خیابان تعداد زیادی دفتر املاک وجود دارد و مشتریان مجبور به مراجعه به یک دفتر نیستد.

 

هوش مصنوعی در سایت های فایلینگ املاک

فایلینگ املاکسامانه فایل” با تکیه بر هوش مصنوعی با دسته بندی فایل های دریافتی و همچنین کامل کردن مشخصات فایل توانسته سهم بیشتری از بازار فایلینگ تهران و کرج را به خود اختصاص دهد.

سامانه فایل با استفاده از تکنولوژی روز و همچنین با استفاده از تجربه مشاوران خود توانسته بهترین و قویترین سایت  فایلینگ را راه اندازی کند تا کارشناس فروش تمام تلاش خود را جهت متقاعد کردن خریدار بگذارند و دیگر نگران فایل های سوخته یا تاریخ گدشته نباشند. 

نیروی انسانی و تماس با مالک شخصی عنصری تعیین کننده در کیفیت خدمات ارائه شده توسط فایلینگ‌ها ست. در تماس با مالک شخصی هرچه قدر عناصر سرعت عمل و شناسایی مالکین شخصی قوی‌تر باشد، کیفیت کار فایلینگ هم بالاتر خواهد بود. با ورود هوش مصنوعی به عرصه نرم‌افزارها و پیام‌رسان‌ها هیچ گاه تصور نمی‌شد که فایلینگ‌ها نیز بتوانند با تکیه بر روش‌هایی اینچنینی به سرعت عمل و دقت بالاتری دست پیدا کنند. 

 

لیست-فایل.png

 

سامانه فایل

برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای

پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم فایلینگ سامانه فایل می باشد

فایل‌های فروش و اجاره فرمانیه

فایل‌های فروش و اجاره فرمانیه

برای ثبت نام کلیک کنید

فایل‌های فروش و اجاره کامرانیه

فایل‌های فروش و اجاره کامرانیه

برای ثبت نام کلیک کنید

فایل‌های فروش و اجاره قیطریه

فایل‌های فروش و اجاره قیطریه

برای ثبت نام کلیک کنید

 

برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای، پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم فایلینگ “سامانه فایل” می باشد
همین حالا ثبت نام کن

 

بهترین فایلینگ املاک در تهران و کرج

سامانه فایلیکی از بروزترین و بهترین فایلینگ املاک تهران کرج است که با دسته بندی مناسب فایل‌ها و ارسال آنی فایل به مشاور املاک ، مشاور را در ارائه بهترین فایل به مشتری کمک میکند.برای ثبت نام و دریافت اشتراک رایگان فایلینگ املاک روی لینک زیر کلیک کنید.

تمرکز اصلی سامانه فایل روی مشاوران املاک است

مشاوران املاک به دنبال آگهی‌هایی هستند که مالکان در سایت‌های مختلف ثبت می‌کنند؛ اما یافتن این آگهی‌ها از میان همه موارد ثبت شده، بسیار دشوار است. به عنوان مثال در محله پونک تهران، روزانه بیش از هزار آگهی ثبت می‌شود اما کمتر از ۱۰ درصد آنها از سوی مالکان ثبت شده‌اند. ما این آگهی‌ها را با استفاده از الگوریتم اختصاصی خود پیدا کرده و برای مشاوران، ارسال می‌کنیم.

۱- مزیت های فایلینگ املاک 

دیگر نیاز به ساعت‌ها جستجو نیست، سامانه فایل با سرعت آگهی‌های شخصی وبسایت‌های ملکی در محدوده‌های انتخابی مشترکان را به تلگرام یا اپلیکیشن نصبی آنان می‌فرستد.

مشاوران دارای اشتراک می‌توانند بسیار سریع‌تر از سایر مشاوران، به آگهی‌های شخصی منتشر شده دسترسی داشته باشند، این مزیت در بلندمدت به معنی شانس معاملات بیشتر برای مشاوران است.

سرویس سامانه فایل شبانه‌روزی و حتی در روزهای تعطیل فعال است و جدیدترین آگهی‌های شخصی را به صورت متوسط در کمتر از دو ساعت برای مشترکان خود ارسال می‌کند.

۲- امکانات فایلینگ املاک

مشاورانی که برای اولین بار عضو سامانه فایل شوند، می‌توانند یک روز اول را رایگان استفاده کنند و بعد از بررسی سرویس اقدام به خرید کنند.

هر مشاور می‌تواند محدوده را بنا به شهر محل فعالیت خود انتخاب نماید.

همه آگهی‌های رهن و اجاره همراه با آگهی‌های فروش در هر دو بخش مسکونی و اداری-تجاری (شامل کلنگی و زمین، مشارکتی، پیش‌فروش و مستغلات) تنها با خرید یک اشتراک برای مشاوران ارسال می‌شود.

آگهی‌های شخصی شناسایی شده در طول روز، به طور متوسط کمتر از دو ساعت پس از درج سایت‌های دیوار، شیپور، روزنامه همشهری و خراسان و دلتا در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ساعت ارسال آگهی برای مشاوران از ساعت 6 صبح تا 12 شب است. آگهی‌ها ۳۶۵ روز سال، حتی روزهای تعطیل ارسال می‌شوند.

آگهی‌ها علاوه بر قیمت، متراژ، تعداد اتاق خواب، توضیحات ثبت کننده آگهی و شماره تماس، دارای کد، هشتگ و سال ساخت و سایر اطلاعات ثبت شد توسط مالک هستند و قابلیت جستجو در بین آنها بسیار آسان است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر زمان برای پاسخگویی به سوال یا اشکالی  مشاوران است.

امکان تغییر محدوده‌ها و نوع آگهی‌های دریافتی (شامل اجاره/فروش و مسکونی/اداری/تجاری) در هر زمان از طریق منوی ربات فراهم است.

 

۳- جستجوی آگهی ها در سامانه فایل

تمامی آگهی‌های ارسالی سامانه فایل دارای شناسه آگهی می‌باشند.

جستجو از طریق امکان Search یا جستجوی پلتفرم در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار گرفته است. برای جستجوی نام محله و یا هر موضوع موردنظر از جمله قیمت و یا متراژ اقدام نمایید.

۴- تمدید اشتراک سامانه فایل

در زمان تمدید اشتراک، مشاوران می‌توانند با تمدید سه‌ماهه یا شش ماهه از تخفیف خرید بیشتر استفاده کنند.

در هر زمان، هنگامی که مشاور اقدام به تمدید سرویس خود نماید تمام روزهای باقیمانده از اشتراک قبلی به اشتراک جدید اضافه می‌شود؛  از این رو بهتر است اشتراک خود را پیش از اتمام، تمدید نمایید تا به روزهای پایانی برخورد نکنید.

اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید، بهتر است هنگام خرید یا تمدید اشتراک، در لحظه پرداخت فیلترشکن را ببندید تا با مشکل احتمالی مواجه نشوید.

برای کاهش هزینه‌های خود در هنگام تمدید می‌توانید سامانه فایل را به دوستانتان معرفی نمایید و  چنانچه دوستان شما عضو شوند و اشتراک سرویس را خریداری نمایند، کد تخفیف بگیرید. برای اینکار از منو بات، گزینه تولید لینک معرفی را انتخاب نموده و آنرا برای دوستانتان بفرستید.

۵- پشتیبانی سامانه فایل

پشتیبانی ۲۴ ساعته سرویس به صورت ثبت تیکت صورت می‌گیرد و ضرورتی برای تماس تلفنی وجود ندارد. برای رفع سریع‌تر مشکل می‌توانید در پلتفرم با پشتیبانی چت کرده و سوال یا مشکل خود را بیان کنید.

 

دریافت اشتراک رایگان سامانه فایلینگ املاک تهران و کرج

 

نرم افزارها و سایت‌های فایلینگ املاک

قطعا شما به عنوان یک مشاور املاک ملک های زیادی را در دست دارید و به خاطر سپردن تمام اطلاعات مربوط به یک ملک کاری سخت و دشوار است. به همین منظور نرم افزار های فایلینگ املاک به شما کمک می کند بتوانید تمام اطلاعات خود را دسته بندی  کنید و به سرعت از آن استفاده کنید.

در اینجا به چند مورد از نرم افزار های پرطرفدار فقط اشاره می کنیم.

  1. سامانه فایل
  2. ایران فایل
  3. کاشانو
  4. مسکن فایل
  5. گلدن فایل
  6. فایل رسون
  7. مشهد فایل
  8. آقای املاک
  9. کلید فایل
  10. پارس فایل
  11. و…

هر کدام از سایت های بالا مزایا و معایبی دارند که بسته به نوع و منطقه کاری با هم متفاوت می‌شوند، ولی همه به نوعی کار جمع آوری فایل املاک و دسته بندی و سازمندهی را انجام می‌دهند.

 

5 تا از بهترین فایلینگ های املاک - آپدیت خرداد 1403

 

سامانه فایلینگ املاک

Bring the world of shopping to your phone

ثبت نام در سامانه فایلورود به سامانه فایل
ثبت نام مشاور املاکورود مشاور املاک
image-1
Your Cart